Yleiset yhteystiedot
AB CHIPSTERS FOOD OY
Y-tunnus 0109575-0
Puh. 020 773 8200, palvelemme teitä arkisin kello 7-15
Sähköpostit: etunimi.sukunimi@chipsters.fi
Puhelut vaihteen kautta, ellei toimipisteen yhteydessä toisin mainita.
0207-alkuisiin numeroihimme soittaminen maksaa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (sekä matkapuhelimesta että kiinteästä liittymästä)
Johto
Toimitusjohtaja Richard Bergström
Talousjohtaja Anna Salovius-Ådahl
IT- ja logistiikkajohtaja Petri Mononen
Osoitetiedot
Pääkonttori
Strandgatan 6, AX-22100 Mariehamn
Puh. 020 773 8230 / Fax 020 773 8248
Myynti ja markkinointi
Päiväläisentie 2, 00390 Helsinki
Norrbölen tuotanto, Maarianhamina
Karlbergsvägen, 22100 Mariehamn
Porvoon herkkukeittiö
Itätuulentie 6, 06150 Porvoo
Keravan tuotanto
Jäspilänkatu 29, 04250 Kerava
Vähittäiskauppa
Puhelinmyynti palvelee teitä arkisin klo 7–15
sähköpostit: etunimi.sukunimi@chipsters.fi
Etelä-Suomi, Länsi-Suomi
puh. 020 773 8202
Anne Hiiros | 020 773 8241
Taru Kilpeläinen | 020 773 8295
Keski-Suomi, Itä-Suomi, Pohjois-Suomi
puh. 020 773 8280
Jukka Ropponen | 020 773 8274
Juha Vanhanen | 020 773 8277
Juha-Matti Antila | 020 773 8267
Ahvenanmaa
puh. 020 773 8284 / order@chipsters.fi
Vähittäiskaupan kenttämyynti
Jyrki Suominen, myyntipäällikkö | 020 773 8261
Foodservice ja TaxFree -myynti
Juuso Kääpä | 050 476 9828 | juuso.kaapa@pnm.eu
_________________________________________________________________________
020-alkuisiin numeroihin soittaminen maksaa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min
Tuotteiden ja toimitusten oikaisupyynnöt
Lupauksemme on, että reagoimme saapuneisiin viesteihin 48 tunnin kuluessa. Tuotteisiin, kuljetuksiin ym. reklamaatioihin liittyvät toimitusten oikaisut pyydämme lähettämään ensisijaisesti sähköpostilla:
virheselvittely@chipsters.fi
Kiireellisissä tapauksissa palvelupuhelinnumeromme on 020 773 8281.
Ohjeita virheselvittelyä varten
Kaikki huomautukset tulee tehdä saman päivän aikana, kun tavara on vastaanotettu.
Yhteydenotossa kannattaa ensin mainita oman toimipaikan asiakasnumero ja lähetyslistan numero. Näin voimme yhdistää reklamaation välittömästi oikeaan tilaukseen.
Tuotehuomautuksissa jäljitys oikeaan erään ja tapahtumakohtaan tehdään tuotteen pakkauksessa olevista etikettitiedoista.
Tässä muistilista tuotehuomautuksiin tarvittavista tiedoista (huomioithan, että etiketeissä olevat tiedot vaihtelevat tuotteiden mukaan):
Tarkka kuvaus reklamaation syystä (mm. vika maussa tai koostumuksessa, pakkaus rikkoutunut, tuotteessa vierasesine, laatuvirhe – millainen?)
Tuote/tuotenumero
Pakkauspäivä
Viimeinen käyttöpäivä
Pakkaustunniste
Erätunnus
EAN-koodi
Laitostunnus
Pakkaaja (nimikirjaimet etiketissä)
Muut tiedot, esim. kalastajatunnus
Voit liittää sähköpostiin myös kuvan pakkauksen etiketistä / tuotteesta.